torsdag 5. februar 2009

Juhu!

Den beste overraskelsen er når du ikke forventer å få deg en overraskelse (ja, det er jo derfor det heter overraskelse). Uansett, i dag var den dagen! Helt uvitende dumpet det nyeste nummeret av Computer Arts ned i postkassen. Var kun en uke siden sist jeg mottok forrige nummer, så dette var ganske så uventet. Selv var jeg sikker på at dette nummeret ikke ville nå postkassen min før neste måned p.g.a en veeeldig forsinket levering av tidligere nummer. Fordi det var en god del surr da jeg skulle få fornyet abonnementet ved nyåret og mottok desemberutgaven i januar, var jeg redd jeg kom til å måtte lese nummer etter nummer i arkivert tilstand for resten av 2009. Nå er jeg i rute!

Jeg er som et lite barn når det gjelder dette bladet. Alle gjøremål stoppes, jeg river av plasten for så å slenge meg nedpå sofaen. Da er det ikke lett å få kontakt med meg nei! I dag har jeg klart å holde meg i skinnet. I morgen farer det av sted til Danmark, så jeg bestemte meg for at dette nummeret skal "spares" til båtturen. Akkurat som da jeg var sju år og måtte spare lørdagsgodteriet til barne-tv.

2 kommentarer:

vesla sa...

Ja, er vel derfor det heter overraskelse ja, hihi ;)

Skal du til Danmark du a? Så gøy!

missM sa...

Har du fått det bladet????
Det har ikke jeg..... Hmmmmm.

God tur til Danmark forresten, kos dere:)

Legg inn en kommentar