fredag 27. februar 2009

Jeg har absolutt et problem...


...men det er ikke et alkoholproblem! Snarere tvert imot. Problemet mitt er verre enn som så, i hvert fall for visakortet mitt. Jeg har nemlig veldig liten viljestyrke når jeg er ute og handler. Ofte kjøper jeg produktet kun fordi det har et fancy utseende eller er godt visuelt utformet, og ikke på grunn av selve innholdet. Her er det Absolut Vodka som har klart å overtale meg med sitt skjønne ytre, selv om jeg ikke kan fordra vodka. Med paljetter og glidelås, ikke rart man blir lurt! Genialt for de som vil skjule hvor mye vodka de drikker så klart.

4 kommentarer:

Mimmi sa...

Den har jeg ønsket meg lenge av samme grunn! :) Ikke så super fan av innholdet hehe.

missM sa...

Hahaha, lettlurt ja. Men den var jo fiiiiiiiiiiiiiin!
Og FOR en overskrift kine, jeg er imponert. Du burde jo bli journalist! ;)

Kine sa...

haha, ja tenker meg i retning Se og Hør xP

vesla sa...

Den så dyyyr ut. Men kul da ;) Ikke noe særlig fan av innholdet jeg heller.

Legg inn en kommentar