onsdag 11. mars 2009

Tropo is back!

Sukkerbomben med tropisk fruktsmak er tilbake! Denne gangen i en limited edition- utgave. Brusen ble sluppet i januar/februar etter å ha vært borte i hele to år. Grans bestemte seg for å reprodusere brusen da en facebook- gruppe krevde den tilbake. Det vil kun bli sluppet 500.000 flasker som skal selges på REMA 1000 butikker rundt om i Norge, så her er det bare å kjappe seg.

Ikke vet jeg hva det er med Tropo som gjør den særegne smaken, men god er den. Selv får jeg minner fra diverse barnebursdager jeg deltok i som liten.

2 kommentarer:

missM sa...

Hmmmm, denne brusen kan jeg ikke huske.
Er nok en Drammensting;)
Men den er sikkert god den

Mimmi sa...

Jeg husker den! :) hehe
Så den på Rimi her om dagen, men er ikke så super glad i den egentlig. Litt for søt for min smak.

Legg inn en kommentar